طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

خوشتیپ خودمی

1390/11/18 22:50
نویسنده : محدثه جون
842 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز طاها جونم خوشتیپ کرده بود و امده بود خونه ی ما قربونش برم کلی باهاش بازی کردم البته من نمیخواستم اذیتش کنم اما چونمیخواستم اذش عکس بندازم بدش میومد خوب ببخشید گلم حالا عکساشو بذارم شازده پسرو ببینیدقلب                             قربون دندون در نیوردت بشم عشقم                                                                          بقیه  عکسا در ادامه ی مطلب 


بابا خوشتیپ من   طاها جونم اخم نکون اخم به چهری نازت نمیادچی میگی باشه دیگه عکس نمیگیرم      موش موشی من تو عکس پایینی کپ بابایی افتاده                                طاها عصبانی اماده ی رفتن

                                                                                                                                                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ی امیرعلی
4 بهمن 90 19:20
سلااااااامممممممممممم
خوبی محدثه جون؟امتحانات چطور بودن؟
واااای چه پسر خوش تیپی آخی هنو این پسملی دندون درنیاورده؟؟
تو عکس پنجمی چه قدر اخماشو تو هم کرده؟ نازدونه بخند اخم به چهرت نمیاد فدات بشم الهی


سلام خاله جونم اره امتحانا تموم شدن منتظر کارنامه ایم نه هنوز دندون درد نیورده
مامان حنا
4 بهمن 90 22:29
سلام محدثه جونم خوبی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای وای ماشالله نگاش کن چقده خوشتیپ شده عزیز خاله
محثه جون انگاری امیر طاها جون هنوز دندون درنیاورده امیدوارم شما هم امتحاناتتو با موفقیت پشت سر گذاشته باشی
امیر طاهای عزیزم رو ببوس
واین همه بوس هم واسه شما محدثه نازنینم


سلام عزیزم اره داره دندون در میاره مرسی امتحانامو که وایسادم کارنامه بگیرم بوووووووووووووووووووس
مامانی درسا
5 بهمن 90 15:22
ممنون . منم لینکت کردم محدثه عزیزم .


مرسیییییییییییییییی منم لینکتون کردم با افتخار
minusha
5 بهمن 90 22:40
وااااااااااااای چه قدر خوشگل شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! از امتحانا چه خبر؟؟؟ خوب دادی؟؟؟
چرا دیگه به من سر نمیزنی عزیز دلم

سلام عزیزم من که امتحانا مو همیشه خوب میدم عزیزم سرم شلوغ بود کلاس زبانم داشتم تو مدرسه منتظرت بودم بیای اما نیومدی تو سرویسم که امروز نبودی قربونت برم الان میام بوووووووووووووووووووووووس






ترفندستان
6 بهمن 90 20:29
سلام . کد حرکت اخرین مطالب وبلاگ در ترفندستان قرار گرفت به وبلاگ مراجعه کنید
minusha
6 بهمن 90 21:06
سلااااااااام دوست گلمممممممممم چه طوووووووری طاها چه طوره خوبه؟!نه من چند بار از پیشت رد شدم ولی حواست نبوداشکال نداره دوباره هم شنبه تومدرسه هم یکشنبه توسرویس میبینمت دوست گلم


سلام عزیزم اره متوجه نشدم خودت که میدونی سرمون شلوغه تو مدرسه میبینمت
مهسا
13 اسفند 92 14:11
سلام بچتون چقدر نازه منم یه پسر دایی دارم که خیلی نازه