طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

طاها جون روسری به سر

1391/1/9 16:58
نویسنده : محدثه جون
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم امروز اومدم از شیطونیات بگم جدیدا اینقدر شیطون شدی که من بهت میگم آتیش پاره فقط دوست داری ببینی کی داره چیکار انجام میده که زود بری خراب کاری به بار بیاری اما با همه ی کارایی که میکنی خودت تو دل ما روز به روز بیشتر جا میکنی شکلک های محدثه تو روز حداقل دو بارو میام پیشت برای همین خیلی بهت عادت کردم تو عیدم که این دوبار شده صد بار دوتا دیگه از دندوناتم دراومده الان دوتا دندون پایینت با یه دونه بالایی دراوده به زودی اون یکی هم درمیاد چون لثت خیلی درد میکنه همش دوست داری دستتو بگیری یه جا راه بری مامانتم از ترسش هرچی روی میز بودو جمع کرده که ندازی رو خودت از دوسه روز پیشم یاد گرفتی که دستتو  ول میکنی یه قدم میری  شکلک های محدثهو میفتی بیشترین قدمایی که تونستی برداری دیروز بود که دستتو به میز گرفته بودی داشتی راه میرفتی یه دفعه ذوق زده شدی سه چهارقدم رفتی و افتادی امروزم که خونتون بودم ازت عکس انداختم بعدشم شال سرت کردم ببینم چه شکلی میشی بهت میومد ولی اینقدر بدت میاد شال یا روسری رو سرت باشه زود گریه کردی و بهونه گرفتی منم از رو سرت برداشتمش تو هم با خیال راحت به شیطونیات ادامه دادی گلم کار دارم بعدا میام از شیطونیات بیشتر میگم

 

 

عکسای طاها جون در ادامه ی مطلب هستند دوست داری برو نگاه کن

 

اینم طاها جون با شال این اولشه هنوز خوب متوجه نشدی

شلک های محدثه

شلک های محدثهشلک های محدثه

شلک های محدثهشلک های محدثه

این جا دیگه کلافه شدی برای شاله  اینم دندوناش که گفتم تو عکس پایینی مشخص شدند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نانازیا
9 فروردین 91 16:59
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامانی طهورا
10 فروردین 91 18:38
سلام محدثه جونم خوبی خانمی؟ انشاله که همیشه شاد باشی
خودمونیم خیلی بلایی ها چقد هم شال بهش میاد عین دخترا شده از طرف ما ببوسش خودتو هم همینطور


سلام خاله جونم خوبم مرسی اره تازه کجاشو دیدید مرسی شما لطف دارید شما هم طهورا جونو ببوسیدش
خاله ی امیرعلی
10 فروردین 91 21:46
سلام عزیزم
مرسی که بهم سر میزنی و شرمندم میکنی
واااای دندوناشو نیگا فداش بشم من
منم وقتی هر روز امیرعلی رو ببینم بهش عادت میکنم و وابسته میشم
شال هم چقدر بهش میاد خوشملتر شده ای جوووووونم

سلام خاله جونم مرسی وقتی دوستای خوبی مثل شما ها دارم وظیفم بهشون سر بزنم اره دیگه نظر لطفتونه
جفری
11 فروردین 91 22:12
خدا حفظش کنه


مرسی
مامان ایلیا
12 فروردین 91 23:24
سلام عیدتون مبارک ماشالا چه بزرگ شده گل پسرچه قدر روسری بهش میاد بوسسسسس


سلام عید شما هم مبارک مرسی خاله جونم
مامان حنا
13 فروردین 91 23:45
واااااااااااااااااااای عزیزدلم جیگلتو بخولم
چه روسری هم بهش میاد ناززززززززززززززی


طاها:ملسی خاله جونم
ilijoon
15 فروردین 91 23:23
واي عزيزم چقدر جيگر شدي


مرسی ایلیا جون