طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

رفتن طاها جون به پارک

1391/1/12 1:33
نویسنده : محدثه جون
726 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم من بازم اومدم امروز بعد از ظهر حوصلمون سر رفته بو تصمیم گرفتیم بریم پارک یه دوری بزنیم  رفتیم پارک اولش تو ماشین خوابت برد یعنی همیشه همینطوری هستی تو ماشین که میشینی میخوابی  بهدش که میرسیم بیدار میشی رفتیم تو پارک بر عکس خونه نشسته بودی بغل من و همه جا رو نگاه میکردی چند باری هم گفتی دد(بیرون رفتن)منم بهت گفتم عزیزم الان دد ایم تو هم میخندیدی بعدشم بردیمت زمین بازی   نی نی ها رو نگاه کنی شما هم از فرصت استفاده کردی و همه جا رو با اون چشای کوچولوت نگاه کردی یه دختره اسمش هستی بود رو سرسره نشسته بود داشت بهت میخندید شما هم محلش ندادی و فقط نگاش کردی بعدش که اومدیم اینوتر بهت گفتم عسلم الحق که پسردایی خودمی رو به دخملا نمیدی زدی زیر خنده و دوتا دندون خوشملتو انداختی بیرون تاره اینم بگم یه هفته ای هست یاد گرفتی بوس میکنی ولی امشب برای اولین بار منو تو پارک بوس کردی شکلک های محدثه منم اینقدر خوشحال شدم میخواستم بخورمت خوب طبق معمول میخواستیم برگردیم هم باز خوابیدی بعدشم رسیدیم خونه بیدار شدی و همه جا رو با تعجب نگاه کردی اینم عکسای  خوشملتقلب

 

تو عکس پایینی تازه از خواب پاشدی

بقیه ی عکسای طاها جون در ادامه ی مطلب

 

تو این عکس میترسیدی رو چمن ها بشینی همش میخواستی بری بغل عمه

عکس پایینی زیاد خوب نیوفتاده ولی دلم نیومد نزارمش

پسملی داره خوب نگاه میکنه انگار چیزی داره کشف میکنه

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

nusha
11 فروردین 91 12:00
سلام عزیزم ببخشید تقصیر منم بود


باشه گلم بخشیدمت
متین ماما ایلیا
11 فروردین 91 13:35
قربونش برم چقدر بزرگ شده ماشالا
محدثه جون عکی خودتم با طاها بزار ببینیمت





خدانکنه خاله جون عکس خودمو بخاطر افراد سوءاستفاده گر نمیتونم بزارم خاله جونم ببخشی دیگه
مامانی طهورا
11 فروردین 91 15:10
خوب دختر عمه پسر دایی خوش میگذرونین ها


اره دیگه چیکار کنیم
مامان امیرعلی
11 فروردین 91 19:07
سلام.چه طاهای خوشگلی.


سلام چشاتون خوشگل میبینه
دایی جفری
11 فروردین 91 22:12
عیدتون مبارک


عیدشما هم مبارک
مامان حنا
13 فروردین 91 23:43
سلاااااااااااااااااااام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیرطاها جونم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
سال نو مبارک
ایشالله همیشه گردشو تفریح باشید طاها جونمم که هزارماشالله خیلی نازو دوست داشتنی شده و داره برای خودش مردی میشه عکسا خیلی خوشمل شدن از طرف من ببوسش عزیز دلمو

سلام خوبم مرسی طاها جونم خوبه مرسی خاله جونم
به تو چه
18 فروردین 91 17:10