طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

نفسم از شمال اومد و عکسای مسافرت (سری اول)

1391/3/18 23:00
نویسنده : محدثه جون
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم خوبید؟ دیشب نزدیک ساعت 10 بود که دیدم طاها جونم بعد از سفر یه هفته ای برگشت منم زود ذوق زده شدم رفتم خونشون فداش بشم کلی خوش گذرونده بود طوری که دیگه دخمل عمه رو نمیشناخت مامانش میگفت اینقدر تو این ماسه راه میرفت که ساعت 8 شب خوابش میبرد تازه اونقدر خودتو ماسه ای کردی که مامانت و بابات همش باید میومدن تورو با اب میشستند منم که دلم واست خیلی تنگ شده بود حالا دیگه خیالم راحت شد عکسا خیلی زیادن بخاطر همین ادامشونو تو پست های بعدی میزارم حالا بریم عکسای نازتو ببینیمشکلک های محدثه

الهی قربونت بره دختر عمهشکلک های محدثه

دنیا رو بیتو نمیخوام یه لحظه

قربون اون خنده هات برم

چی شده نفسم؟

قربون رانندگیت برم




 

طاها و بابایی


طاها وبابا امیر

طاها جون وبابایی

زندگی من

عسل پسر

طاها و بابا امیر

عمری جونیشکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آبتین گل پسر مامان
19 خرداد 91 0:01
خاله ي اميرعلي
19 خرداد 91 0:14
سلام
هميشه به گردش طاها جوني
واااااي چه عكسهاي قشنگي ديت فرمونشم كه مث خودش بيستـــــــــه فدات بشم هلوي خوردني


سلام مرسی خاله جونم
مامان محمد و ساقی
19 خرداد 91 13:30
سلام محدثه جون.عکسهای قشنگی بودن.همیشه خوش باشین.


مرسی عزیزم
مامان ایلیا کاکل زری
19 خرداد 91 22:55
سلام چه قدر این پسر خوردنی شده فکر کنم شکل مامانشه چون زیاد شبیه باباش نیست ماشالا عکسهاش خیلی نازه


سلام مرسی خاله جونم شکل هردوتاییشونه اما بیشتر شبه داییم هستش
مامانی طهورا
19 خرداد 91 23:36



مامانی طهورا
19 خرداد 91 23:36
عکسای طاها جونم یکی از یکی خوشگل تره
مامانی طهورا
19 خرداد 91 23:37
وای که چقد دلم هوای شمال کرد
مامانی طهورا
19 خرداد 91 23:38
ماشاله گل پسر راننده هم که شده
مامانی طهورا
19 خرداد 91 23:39
یه بوس هم برای محدثه جونم


مرسی خاله جونم
مامان امیر علی
20 خرداد 91 6:26
وای چه پسمل دایی خوشمل و با نمکی.
منم دارم صاحب یه پسر دایی یا شایدم دختر دایی جدید میشم.خیلی حسه باحالیه


مرسی عزیزم مبارکههههههههه
مامان آروین
20 خرداد 91 14:55
سلام طاها جون همیشه به گردش و تفریح
عکساتم خیلی قشنگه معلومه حسابی بهت خوش گذشته ایشالا همیشه شاد باشی گلم



مرسی خاله جون
ilijoon
30 خرداد 91 14:38
اي جانممممممممممم چه عكسهايي ما كه ضعف رفتيم فدات