طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

طاها جون و اولین سیزده بدر

1391/1/14 14:24
نویسنده : محدثه جون
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم امروز 14 فروردین 91 هستش من اومدم از سیزده بدر بگم و عکسای خوشگلتو برات بزارم دیروز ساعت 8 بود که همگی باهم زدیم بیرون صبح همش میگفتی دد(بیرون رفتن) یعنی همیشه همینطوری وقتی مامانت میخواد لباس تنت کنه میگی دد حالا فرق نمیکنه کجا بخوای بری سیزده رو رفتیم لویزان(شیان) تا ساعت 9 شب همون جا بودیم اذیت نکردی همش دوست داشتی بازی کنی امروز رفتم مدرسه واقعا مسخره بود معلم دینی مون نرسیده امتحان گرفت بعدازظهر هم که باید برم کلاس زبان دیگه حال ندارم بنویسم حالا برید عکسای خوشمل طاها جونمو ببینید

 

آهای سیزدتون بدر

دشمناتون در به در

رفقاتون گل به سر

گرفتاریاتون زود بدر

خوشیهاتون هزار برابر

 

 

تو گل منی

 

 

بقیه ی عکسای خوشمل طاها جون با توضیح در ادامه ی مطلب

 

 

خرگوشکم   

اونجا گل زیاد داشت شما هم کنجکاو بودی ببینی اینا چیه من و عمه جونتم بردیمت ببینی خیلی گیر داده بودی باهاشون بازی کنی ما یه زیرانداز برات انداختیم بشینی بازی کنی

گل منی

 

قشنگم

 

عسلم

 

الان من میخوام بهت گل بدم شما هم ذوق کردی خوشملم

 

شیرینکم

 

اینجا دیگه ازم گل و گرفتی خوشحال شدی

قربونت برم

 

الان داری گل رو نگاه میکنی ببینی چیه

جیگرم 

 

اینجا هم هی میخواستی گل بکنی منم بهت میگفتم جیزه طاها تو هم فوت میکردی میگفتی جیززززززز  بلاخره اینقدر ذوق کردی دلم نیومد بهت ندم

 

عاشقتم

 

بازم خوشحال شدی که بهت دادمو داری باهام بازی میکنی عمه هم داره ازت عکس میگیره

نفسم

 

اینجاهم باز داری ازم گل میگیری قربونت برم

عمرمی

 

اینجا هم داری غذا میخوری

زندگیم

 

قربون نگاه کردنت برم

دستگاه تنفسم

 

 جیگرررررررررررررررررررری به خداااااااااااااااااااااااااااااااااا

دستگاه تنفسم

 

اینم منظره لویزانه از بالا

 زمینه لویزانشکلک های محدثه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سونیا
14 فروردین 91 15:23
ای جونم به اون خند خوشگلت خاله فدات بشه انقدر ناز حسابی بهت خوش گذشته خاله جونیمیخندی


طاها:خدانکنه خاله جونم ملسی شما نسبت به من و دخمل عمم لطف دالید
مامانی طهورا
14 فروردین 91 17:12
مامانی درسا
15 فروردین 91 1:27
ای جانم به این گل پسری خدا براتون نگهش داره . محدثه جونم مرسی میای عزیزم بهمون سر میزنی


مرسی خاله جونم
مامان حنا
15 فروردین 91 3:51
سلاااااااااام عزیز دلم
خوشحالم سیزده بدر بهتون خوش گذشته الهی همیشه تنتون سالم باشه تا همیشه به گردشو تفریح باشید
عکسای نازپسرمون هم که دگه نگوووووو ماشالله
خاله جون دلم ضف میره برای خنده های نازت
محدثه جون خیلی دوستت دارم عکسا خیلی خوشملن کلی با دیدن گلا کیف کردم


سلام گلم مرسی منم خوشحالم از عکسا خوشتون اومده منو طاها هم دوستتون داریم
ilijoon
15 فروردین 91 23:24
چي ميخوري ناناز نوش جونت دوستت دارم


داره صبحانه میخوره ما هم شما رو دوست داریم
آروین
17 فروردین 91 17:13
سلام
خوبی کجایی؟؟؟
بی معرفت حالی از عشقت نمی پرسی؟؟؟؟؟
راستی فردا تولدته مگه نه؟؟؟؟؟؟
منم دعوتم؟؟؟؟؟؟؟
تولدت مبارک
منتظر عکسایه تولدت هستیم


سلام خوبم مرسی آروین جونم چون شهادته تولدمو هفته دیگه میگیریم هفته دیگه دعوتی یادت نره بیای یا