طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

ثانیه شماری تا تولد عشقم

1391/1/30 15:59
نویسنده : محدثه جون
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طاها جونم از امروز تا تولدت  فقط 15 روز دیگه مونده فدات شمقلب دارم ثانیه شماری میکنم روز به روز کارای تازه تر یاد میگیری جدیدا من دعوا میکنی اگه کسی بهت اخم کنه بهش میگی اه ه ه ما هم مجبور میشیم ازت معذرت خواهی کنیم جدیدا دیگه چاردستو پا نمیری همش پنج شش قدم میری شکلک های محدثه میوفتی بعدشم سرتو میزاری زمین دراز میکشی یعنی من خسته شدم ما هم قربون صدقت میریم تااین لحظه هم یه دندون بالا داری دوتا پایین فکر کنم تو چند روز اینده اون یکی هم ظاهر بشه که دیگه بتونی گازم بگیری یه هفته ای میشه که خیلی شیطون شدی اما تا قریبه میبینی از این رو به اون رومیشی تازه برات آهنگ تولدت مبارکو که میخونیم شروع میکنی به دست زدن اگه یه نفر آهنگ و نخونه و دست نزنه تو نگاش میکنی تا دست بزنه شکلک های محدثه بعد خودتم شروع میکنی دست زدن تو روروِِِِِِِِِِِِِِِئکتم دیگه نمیشینی ازتوش میپری بیرون قربونت بشم عسلم خوب دیگه چندتا عکس ازت انداختم یکیشو الان میذارم بقیشو بعدا گلم

اون دندون بالایی رو نگاه کنید چقدر کوچولو من عاشق اون دندونشم مخصوصا وقتی میخنده

قربون اون دندونت برمشکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامانی طهورا
30 فروردین 91 16:28
خوشبحال امیر طاها که دختر عمه ای مثل محدثه داره


البته بیشتر خوشبحال من که یه پسر دایی مثل طاها دارم تازه چون داداش ندارم جای داداشمم هست
مامان حنا
31 فروردین 91 5:22
عزیزدلم ایشالله که طاها جون بزرگ شد از خجالت دختر عمه گلش درمیاد و متوجه میشه که چقده دختر عمه گلی داره خدا حفظتون کنه
از الان هم تولد طاها جون رو تبریک میگم


مرسی عزیزم ایشالله
مامان سونیا
31 فروردین 91 17:03
الهی چه ناز میخنده فدات بشم من خوشگل پسر
مامان آروین
31 فروردین 91 20:05
طاها جون پیشاپیش تولدت مباررررررررررک
راستی تولد خونه شماست
داشت یادم میرفت به وب سام سر زدم تولدشو بهش تبریک نگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام خاله جون مرسی نه چرا خونه ی ما خونه ی خودشونه نه من چون باهاش چت میکنم دیگه تو وبش تبریک نگفتم
مامانی طهورا
1 اردیبهشت 91 2:29
محدثه جونم بدو بیا رای بده


اومدم خاله جونم
خاله ي اميرعلي
2 اردیبهشت 91 12:36
سلام گلم
واااي ببخش محدثه جون كه نتونستم بهتون سربزنم
صداي بهم خوردن بال معصوم فرشته ها مي آيد انگار آمدن تو نزديك است....
فداااي اون دندون كوشولوت بشم من چقدر بامزه ميخنده


مرسی خاله جونم خدانکنه
آروین
2 اردیبهشت 91 16:06
سلام
بدو بدو بیا با عکسای جدید آپم


سلام عزیزم اومدم
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 7:35
ای چانم به شما محدثه گلم انشاالله این قند عسب همیشه همین طور شاداب اشه تولدش هم مبارک


مرسی خاله ی عزیزم
پرنیا جون و مامانش
4 اردیبهشت 91 13:24
وای که چه قدر ملوسی عزیز دردونه مبارکت باشه قشنگم
ilijoon
4 اردیبهشت 91 22:29
واي طاها جونم چقدر ناز شدي جيگر
دست محدثه جون هم درد نكنه كه انقده به فكرته ودوستت داره قدرشو بدون محدثه گلم من وايليا جون كه خيلي دوستت داريم اميدوارم طاها جون هم زود بزرگ شه وبتونه زحماتت رو جبران كنه

مرسی خاله جونم طاها جونم قدرمنو میدونه منم دوستتون دارم
مامان حنا
5 اردیبهشت 91 4:36
محدثه جون منتظر تولد امیرطاها جون هستیم
ilijoon
6 اردیبهشت 91 16:18
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 14:29
سلاااااااااام به کوچولوی عزیزم ومحدثه ی مهربونش
من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی برای هم باشیم. لطفا در صورت تمایل منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی


سلام خانومی با افتخار لینک هستی