طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

تولد آروین جونم

1390/11/19 21:30
نویسنده : محدثه جون
700 بازدید
اشتراک گذاری

 

 
نایت اسکین

           

                                                                                         

         خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است 

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی 

 زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین بهونه زندگیم

  تولدت مبارک         

                      ني ني شكلك     

  تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست 

 

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم 

 

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریک میگویم  02400000 02400000

 

تولدت آذین زندگی ام باد . . .

ني ني شكلك


       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حنا
14 بهمن 90 0:52
محدثه عزیزم من و حنای عزیزم هم تولد اروین جون رو تبریک میگیم آفرینه به تو دختر بامعرفت که به فکر آروین کولوی ناز هم هستی
خیلی دوستت دارم نازنینم
گلللللللللللللی هستی

مرسییییییییییییییییییییی عزیزم
مامان آروین
14 بهمن 90 5:01
سلام مرسی دستت درد نکنه خیلی زیبا و با احساس بود ممنون که به فکر آروین هستی



خواهش میکنم هرچقدرهم به فکر آروین جیگرباشم کمه








بابای آروین
14 بهمن 90 23:23
سلام
طلا ازت خیلی ممنونم که به خاطر تولد آروین جان پست گذاشتی ، ماهم دوست داریم . گوشیمو دزدیدن شماره تو ندارم بهت اس بدم چندتا عکس تولد آروینو برات آماده کردم اگه دوست داشتی بزاری تو وبت هروقت آمادگیشو داشتی زنگ بزن .دووووووووووووست داریییییییییییییم.
@};


سلام اخه گوشیتونو دزدیدن مرسی باشه بهتون خبرمیدم
بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:24
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .