طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

دوست خوبمون آروین

1390/11/26 20:04
نویسنده : محدثه جون
714 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام دوستان عزیزم امشب من رفتم دنبال آروین جونم و اوردمش بالا کلی باهم بازی کردیم کلی هم با اون ذبون شیرینش برام شیرین ذبونی کردبعدش مامان جونت اومد دنبالت بردت خونتون 
عزیزم خیلی دوستت دارم فردا ولنتاین بهت تبریک میگم  شکلکهای جالب و متنوع آروین دوستت دارم تا همیشه اینم چندتا  عکسای خوشگلت  
                                                             

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

                                                                                                                                                                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامانی شیما وحدیث
25 بهمن 90 1:23
سلام محدثه جون
طاها جون عجب دختر عمه ی باحالی داره و اینقدر هواش وداره .
آق طاها قدر این دختر عمه ی نازنین وبدون .باشه خاله


مرسی خاله جونم
مامان حنا
25 بهمن 90 2:41
آرزومند آرزوهای قشنگت من هم ولتناینو بهت تبریک میگم گلم آروین جونو ببوس ....I Love you ...I Love you ..I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you
مامان بیتا
25 بهمن 90 10:57
سلام خانمی
پس چرا از پسر گلمون عکس نگرفتی تا ببینیمش
راستی ولنتاینتون مبارک


مرسی ولنتاین شما هم مبارک
minusha
25 بهمن 90 15:08
زندگی مثل پیاز است که هر برگش را ورق بزنی اشکتو در می یاره
ما مان سونیا
25 بهمن 90 21:56
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___
ما مان سونیا
25 بهمن 90 21:57
ولنیتاین شما مبارک


مرسی ولن شما هم مبارک
بابای ملیسا
25 بهمن 90 22:50
روز عشاق رو به شما و همسر گرامی تون تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه زندگی شاد و خرمی رو در کنار هم سپری کنید . با قدم گذاشتن به دنیای مجازی ملیسا جان ، این حقیر رو خوشحال کنید و از اون مهمتر با گذاشتن یک کامنت ، این روزها رو برای ملیسا جاودانه نگهدارید . پیشاپیش ممنونم از حضور شما
سارا
25 بهمن 90 23:23
سلام عزیزم وبت خیلی خوشگله ولی من متوجه نشدم بلاخره این وبلاگ ماله کیه


سلام این وب مال طاها جونه اما به خاطر اینکه من علاقه ی شدیدی به آروین جونم دارم بعضی وقتا عکسای اونم میزارم
مامانی طهورا
26 بهمن 90 12:30
سلام گلم مرسی که به طهورای ما سر زدین ما همچنان از بس تنبلیم نمیتونیم آپ کنیم
خاله جون احمد
26 بهمن 90 15:42
سلام عزيزم خوش به حال طاها كه شما دختر عمه گل را داره
ثمین
26 بهمن 90 20:35
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
بابای آروین جان
27 بهمن 90 21:36
عسلم سلام
خوبی؟ماشالا واسه خودت عکاس حرفه ای شدی دستت درد نکنه چه عکسای نازی گرفتی

ازت ممنونیم و به داشتن دوست نازنینی مثل تو افتخار میکنیم. اشالا به همه آرزوهای قشنگت برسی.


سلام خوبم مرسی این تنها کار کوچیکیه که برای آروین جان انجام دادم آخه آروین جون ارزش از اینا بالاتره
minusha
29 بهمن 90 19:12
سلام محدثه جان من یک وبلاگ تو نی نی وبلاگ درست کردم وازت راهنمایی می خواهم که بگی چه جوری عکس بذارم توش
minusha
29 بهمن 90 19:16
سلام وبلاگت واقعا محشره لطفا به دومین وبلگه من در بلاگفا سر بزنید:mileycayres.blogfa.com:
خاله ی امیرعلی
5 اسفند 90 14:22
ای جوووووووووونم این اروین خشگله چقدر شبیه دخملاست خیلی نازه
ilijoon
10 اسفند 90 15:24
سلام طاها جون چرا به من سر نميزني؟ بيا پيشم دوستت دارم


چشم الان میام
عاطفه
28 اردیبهشت 91 16:28
شما چه نسبتی با آروین دارین


ما تو یه ساختمون زندگی میکنیم اونا طبقه اول ما طبقه دوم البته چرا بگم همسایه اروین مثل داداشم میمونه چون هرروز پیش همیم یا اون خونه ی ماست یا من خونه ی اونا به هم خیلی عادت کردیم چون 8 سال همسایمونن و چهارسالشو با اروین با اروین گذزوندم