طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

آروین جونم طاها جونم دوستتون دارم!!!!

1391/3/1 21:13
نویسنده : محدثه جون
1,877 بازدید
اشتراک گذاری

 بیشتر از دیروز ، کمتر از فردا ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدا ، بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا به یادتم و دوستت دارم

 

جونمی عمرمی دوستت دارم

 

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن ، از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم


چه جیگری هستی تو

شکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثه

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ،

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ،

دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی

شکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثه

 

فدات شکلک های محدثه

الهی فدات شم

نورچشم منشکلک های محدثه

عشق تویی عاشق منم

زندگیشکلک های محدثهعمریشکلک های محدثه

وروجک ناناز

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامانی طهورا
1 خرداد 91 22:55
ماشاالله به این گل پسرا قند عسلا
مامان آروین
2 خرداد 91 14:08
سلام مرسی آروینم خیلی دوست داره دستت درد نکنه
مامان فاطمه گلی
2 خرداد 91 18:11
سلام محدثه جون امیرجونم خوبه من که هروقت اومدم باید یه سر بزنم ببینمش
راستی شما باآروین جون نسبتی دارید ؟چون وبلاگش جداست یهو عکسشو اینجا دیدم گمجکاو شدم ماشالله دختر نازی هست
امیر طاها رو ببوس


سلام مرسی ببخشید خاله جون اروین جونم پسره نظرلطفتونه
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 خرداد 91 20:29
ما پست جدید گذاشتیم خاله زودی بیاین خیلی نازی ماشالا دوستت دارم خنده روی تپلی
مامان ساقی و محمد
5 خرداد 91 18:58
محدثه جون منظورم اینه که راهنمایی کنی برای بهتر شدن وبلاگش چیکار کنه.
مامان یاسمین زهرا
6 خرداد 91 1:04
چه عکسای قشنگی.زنده باشن
مامان فاطمه گلی
6 خرداد 91 11:11
سلام محدثه جونم ممنون
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 خرداد 91 12:24
رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. اگر نومید، افسرده، دلسرد، آزرده و غمگین هستید؛ اگر می بینید که علیرغم تلاش هایتان موفق نشده اید، رها کنید. همه چیز را رها کنید و به خدا بسپارید. بگذارید که خداوند هدایت و سرپرستی همه امور زندگی تان را بر عهده گیرد. اگر این کار را انجام دهید، شاهد معجزات بی شماری خواهید بود. – کتاب با خالق هستی نوشته جی. پی. واسوانی
ilijoon
7 خرداد 91 17:40
عزيزم ما هم همتونو دوست داريم به افتخار محدثه خانوم مهربونم هوراااااااااااااااا


مرسی گلم منم دوستت دارم بوس
خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 0:11
سلام محدثه جون خدا هردوتا گل پسري رو نگه داره اين آروين جون چقدر شبيه دخملاست