طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

طاها جون و اکواریوم

1390/11/20 14:14
نویسنده : محدثه جون
630 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عشقم امشب همگی خونه ی ما بودید یعنی همین الان منم کاری نداشتم گفتم بذار همین الان عکسای عشقمو بذارم حالا برم سر اصل مطلب از اونجایی که شما علاقه ی شدیدی به ماهی های عمه داری هروقت میای خونمون تا گریه میکنی میبریمت جلوی آکواریوم شما هم همچین ذوق میکنی که قند تو دل دخترعمه آب میشه خودتون هم آکواریوم دارید اما نمیدونم چرا زیاد ماهی های خودتونو میبینی ذوق نمیکنی من که فکر میکنم خیلی خیلی باهوشی ماشالله اخه میدونی چی همه چیزو تشخیص میدی یکیش همین ماهی ها از بین ماهی های آکواریوم انجلو بیشتر از همه دوست داری و میخوای از پشت آکواریوم دمبشو بگیری خوب خلاصه همه ی کارای شیرینتو دوست دارم خودتم صد برابر دوست دارمشکلکهای جالب آروین                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان حنا
19 بهمن 90 2:37
سلام نازنینم خوبی؟؟؟؟
خوشحالم دوباره با عکس جدید از امیرطاهای گلم اومدی چشمتون روشن که امیرطاهاجون اومده خونتون چه آکواریوم خوشکلی دارین معلومه باید امیرطاهاجون خوشش بیاد و دوسشون داشته باشه
1000 تا بوسواسه امیرطاها جون و 1000 تا بوس واسه تو عزیز دلم که عاشقتم


سلام خاله جونم مرسی شما لطف دارید بوسسسسسسسسسس
مامان بیتا
19 بهمن 90 11:08
سلام محدثه جونم
اتفاقا من هم همین مشکل رو با بیتا دارم
با اینکه خودمون اکواریوم داریم بیتا با ماهی هایه ما ذوق نمیکنه ولی برعکس خونه مامانم اینا نزدیکه خودش هم بره تو اکواریوم
وای خدای من این بچه چقدر نازه
تو رو خدا محکم ببوسش عزیزمو

سلام خاله جونم چه جالب چشم حتما بوسش میکنم
مامان نسترن
19 بهمن 90 23:00
به به چه عکسای قشنگی....نمید.نم چرا بچه ها اینقدر ماهی دوست دارن...دخملی منم همینطوریبرای این گل پسری خوشگل


مرسی خاله جونم شما لطف دارید بوس
نانازیا
20 بهمن 90 16:05
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
آروین
20 بهمن 90 19:25
سلام
وااای چه جالب منم ماهی هارو دوست دارم



نگار(مامان سام)
23 بهمن 90 23:35
ماشالله بچه با هوشی هست دیگه به همه ماهی ها علاقه نداره باید ماهی مورد علاقشو ببینه تا ذوق کنه.
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.لطفا تو نظرسنجی مون هم شرکت کنین.


مرسی شما لطف دارید چشم اومدم تو نظر سنجی هم شرکت کردم
بابای آروین جان
27 بهمن 90 21:39
عسل شوخیت گرفته ؟ دیوان شعرام در حد یه توپ دارم قلقلیه و اتل متل توتوله هستش ،فکر کنم اینطوری پیش برم دویست سال بعد بتونم شعر عاشقونه هم بگم. خیلی باحالی.


اره شوخی کردم گلم ایشالله شعرای عاشقونه هم میگی در اینده