طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

ماجرای طاها با الاغش

1390/12/13 0:59
نویسنده : محدثه جون
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم خوبید؟امشب مثل همیشه رفتم خونه ی طاها جونم اینا راستی براش یه لباس راه راه سرخابی هم گرفتم شبه لباس دختراس اما چون رنگش خیلی بهش میاد منم رنگشو خیلی دوست دارم تصمیم گرفتم براش بخرم و شبه دخترخانوماش بکنم جدیدا مامانم بهش میگه پسته من هم بهش میگم زندگی  عزیز دلم یه الاغ داره که «آهنگ میزنه و میرقصه وای خدا  میدونه که چقدر الاغشو دوست داره وقتی اون میرقصه طاها هم دستاشو بالا میگیره یه جوری که انگار میخواد برقصه بعضی وقتا هم اینقدر ذوق زده میشه که الاغ بیچار رو ضربه فنی میکنه اینقدرم شیطون شده این چند روزه که وقتی ببینیم ساکته یه خراب کاری ای داره انجام میده اینم چندتا از عکسای خوشملش با لباس دخترونش و الاغشقلب

 

بقیه ی عکسای عمرم در ادامه ی مطلب

عزیزم تورو خدا پاشو ول نکن کشتیش این همون ضربه فنی که گفتم

  نفسم

با این لباست کپی دخترا شدی

  

الاغ جان افتخار عکس انداختن میدی

الاغ طاها جونم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان حنا
14 اسفند 90 4:13
ای جوووووووووووووووووووون عزیزم
امیرطاها جون عزیز خاله لباس نوت مبارک دست دختر عمه جون هم درد نکنه که این لباسو برات خریده درسته دخترونست ولی معلوم نیست تازه بهشم میاد
با دیدن خنده هاش دلم ضف رفت براش کاش پیشم بود محکم ماچش میکردم تا دلم خنک میشد
الاغشم قشنگه دخمل منم از اونا داره ولی باور کن یه بلایی سر الاغه میاره که اون سرش ناپیداست
از طرف من امیرطاها جونو ببوس و همینطور یه عالمه بوس برای محدثه مهربونم عزیز خاله


مرسی گلم نظر لطفتونه عزیزم اره طاها هم الاغه رو به کشتن میده از بس الاغا با مزه ان
مامان آروین
15 اسفند 90 16:47
سلام
مبارکه طاها جون خیلی بهت میاد


مرسی عزیزم
ilijoon
17 اسفند 90 16:06
سلام طاها جون چه لباس خوشگلي كادو گرفتي مباركت باشه خيلي بهت مياد
خاله زهره
23 اسفند 90 11:45
سلام به طاها جون ودختر عمه گلش که این همه دوسش داره طاها جیگرو ببوس محدثه جون لپاشم بکش وروجک و آدم دلش واسش ضعف میره اگه این پیام و خوندی بعد دیدیش حسابی بوسش کن


چشم حتما مرسی که به ما سر زدید