طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

دوست دارم

1390/12/8 16:17
نویسنده : محدثه جون
825 بازدید
اشتراک گذاری

 


 دوستت دارم به اندازه ی پلکهایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . . 
 

 

 

در غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم ، تاوان آن هر چه باشد ، باشد . . . 


 

when you are not with me my life is like a deadend     

 وقتی کنار من نیستی زندگیم به بمبست میرسه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

ilijoon
8 اسفند 90 2:28
اي واي گلم چقدر عكسهات ناز شدن جيگري


مرسی
مامانی طهورا
8 اسفند 90 7:54
دختر عمه مهربون مرسی


خواهش میکنم گلم
خاله هدي
8 اسفند 90 9:12
نازييي انشااله وقتي اميرطاها بزرگ شد قدر دختر عمه مهربون و با محبتشو بدونه كه اينقدر براش زحمت ميكشه

مرسی خاله جونم
مامان محمد
8 اسفند 90 15:11
سلام عزیز خاله،خوبی؟چی شده خاله؟چرا فریاد؟ما همینجوریشم دوستت داریم عسیسم،الهی همیشه زنده باشی و زیر سایه مامان و بابات،ایشاللللله،خاله جون به ما هم سر بزن پشیمون نمیشی گلکم،با افتخار لینکت کردم، بوس بوس هزارتا بوس


سلام مرسی خاله جونم شما لطف دارید منم با اغتخار لینکتون کردم الان میام پیشتون
مامان حنا
8 اسفند 90 17:05
عززززززززیزززززززززززز دلم
ماشالله چه آقای شده برا خودش دلمون برات تنگ شده بود امیرطاها جون منو حناجونم تو و دخترعمه مهربونت رو هم خیلی دوست داریم
محدثه جون1000 تا واسه تو نازنینم و 1000 تا واسه امیرطاهای عزیزم

مرسی مهربون ترینم
مریم
9 اسفند 90 0:58
لباسای فوق العاده واسه نینی های فوق العاده در: http://babybrandsstore.blogfa.com/
ilijoon
11 اسفند 90 0:06
سلام محدثه جون مامانم تو نوشتن وبم كمكم ميكنه البته با راهنمايي بابام
مامان ايليا
17 اسفند 90 16:10
سلام جيگر خاله خوش به حالت چه دختر عمه خوبي داري چه وبلاگ قشنگي برات درست كرده؟
محدثه جون خيلي خيلي باهوشي اميدوارم دانشگاه هم يه رشته خوب قبول بشي دوستت دارم بهم سر بزن


مرسی خاله جونم شما لطف دارید ایشالله
امیرمحمد واسراکوچولو
20 اسفند 90 10:57
امیدوارم عید بابوسه هایش بهاربا گلهایش و سال نو با امید هایش بر تو ای عزیز پیشاپیش مبارک باشد