طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

عشقم

1390/11/3 23:51
نویسنده : محدثه جون
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم یه چند روزی میشه آپ نکردم چون سرم خیلی شلوغ بود دوباره امتاحانامون تموم شد این معلما هم شروع کردن تند تند درس میدن و میپرسن طاها جونمم که هالش خوبه هر روز میبینمش اونم داره دندون درمیاره زیاد حوصله نداره من سعی میکنم بیشتر پیشش برم تا باهم بازی کنیم درد لثه شو احساس نکنهقشنگترین و بهترین شکلکها     الهی قوربونش برم اینهو ماه میمونه دیروز مامان بزرگم اینا نذری حلیم داشتند من هم با طاها همگی اون جا بودیم راستی اینم بگم تا جایی که جا داشتم حلیم خوردم یه  خورده هم به طاها دادیم     دوستتون دارم فعلا تا پست بعدی بای                                                                                                                                                      
                                        
          
                                                                                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مینوشا
3 بهمن 90 15:46
لینکیدمت
مینوشا
3 بهمن 90 15:48
آآآآآآآآآآآآآآآخی ببخشید خوب
مامان حنا
3 بهمن 90 16:24
سلام محدثه گلم
اول بگم عجب آهنگی واسه وبت گذاشتی
نذریتون قبول هر چقدر هم حلیم خوردی گلم نوش جونت به جای منم میخوردی منم عاشق حلیمم نوش جون امیر طاها جون هم باشه امیدوارم امتحاناتت هم خوب داده باشی دختر زرنگی هستی مطمئنم از پس امتحاناتت براومدی خوب من
امیر طاها جون طبق معمول توی عکسا خوشگل افتاده ببوسش از طرف من
دوستتون دارم

مرسی عزیزم آهنگم اگه بده عوضش کنم؟
مامان حنا
4 بهمن 90 3:15
آخر شه یعنی توووووووووووووووووووووووپ
خوشم اومد اسم آهنگت چیه محدثه جون


خاله جون تو وبتون توضیح دادم
خاله ی امیرعلی
4 بهمن 90 19:21
محدثه جون اهنگ وبت چقدر عالیه هم شاد هم قشنگ انتخابت بیسته بیستـــــــــــــــ



مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی