طاهاطاها13 سالگیت مبارک

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

اربعین90

1390/10/23 17:06
نویسنده : محدثه جون
571 بازدید
اشتراک گذاری

  اس ام اس تسلیت اربعین ۹۰

بسوز ای دل که امروز اربعین است
عزای پور ختم المرسلین است
قیام کربلایش تا قیامت
سراسر درس، بهر مسلمین است
اربعین حسینی تسلیت باد 
                     
السلام ای وادی کربلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن
اربعین حسینی برشما تسلیت باد
.         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عباسی
23 دی 90 18:37
سلام
وب پرمحتوا و جالبی دارید..
خدا حفظش کنه کوچولوتون رو خیلی نازنینه و این حس قشنگ شما که براش می نویسید واقعا قابل تحسینه


مرسسسسسسسسسسسسی
امیرمحمدواسراکوچولو
24 دی 90 10:42
...................::░.,.;░' ......................░ ░' ......................░.░ ___(█)___(▒▒▒▒▒▒▒▒) _(█)__(█████████████) __(█)_.(████████████) ___(█)_(███████████) _____(█)██████████) _________.(██████) ____███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███ ♥ مـِـرسـے ♥ کــه ♥ پـیـشَـم ♥ اومَــدئ ♥
خاله بانو
24 دی 90 19:00
سلام دختر عمه جون
نگفته بودی سوی از بالا یا از پایین منم با اجازه اولین عکس طاها گلم نازنینم رو بردم خندش دلم رو آب کرد توی پست جدید طاها هم عضو شده بابت لینک هم با افتخار من هم لینک کردم عزیزم 


sسلام خاله جونم مرسی
سینا
13 بهمن 90 14:34
سلام این جوری که فهمیدم شما صاحب وبلاگ مینوشا را میشناسید من پسر عموشم خواستید به من سر بزنید


بله میشناسمش تو مدرسمونه چشم حتما بهتون سر میزنم