طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

تقدیم به زیباترین دلیل نفس کشیدنم ((مادرم))

1391/2/21 23:53
نویسنده : محدثه جون
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

 

 کارت پستال مخصوص تبریک روز مادر /

 

به سلامتیه مادرایی که با حوصله راه رفتن رو یاده بچه هاشون دادن ، ولی تو پیری بچه هاشون خجالت میکشن ویلچرشونو هل بدن !

شکلک های محدثه


خدایا هرکه هستم هرچه هستم

به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن

 

 

 


 

 

 

  ای قشنگترین بهونه ی زندگی روزت مبارک  

مادر عزیزم روزت مبارک

 

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو ، صبوری
مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ، دلواپسی
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد !
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن . . .

شکلک های محدثه

شرمنده می کند فرزند را ، دعای خیر مادر ، در کنج خانه ی سالمندان . . .شکلک های محدثه

سرم را نه ظلم می تواند خم کند ، نه مرگ ، نه ترس ، سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادرم . . .


  شکلک های محدثه

مادر! تو پروانه دشت ایثاری؛ شمع فروزان محفل مایی؛ تو عطر خوش بوی همه گل هایی. در ژرفای دیدگانت، رودی از محبت موج می زند و دستان مهربانت سهمی از سخاوت آفتاب دارد. تو چون دریا بی دریغ، پایان نداری. تو زمزمه هرچه محبتی؛ عطر هرچه رازی؛ زلال هر چه عشقی؛ تو بلور شفاف خلوصی؛ وسعت بی کران مهربانی و صبری.
من لطافت نسیم، سیپدی سپیده، نستوهی کوه و صداقت آیینه را در تو می نگرم. مادر، گلبرگ ها بر دستانت بوسه می زنند؛ دریاها به تو غبطه می خورند؛ بادها نام تو را تا عرش خدا می برند؛ و ملکوتیان بر تو درود می فرستند. خدا بهشتش را به زیر پای تو می بخشد. تو به راستی شکوه مندترین واژه شگرف آفرینشی.

 شکلک های محدثه
وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت

عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم.     


 کارت پستال مخصوص تبریک روز مادر /

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 0:09
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 3:07
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان ساقی و محمد
22 اردیبهشت 91 16:14
محدثه جون از طرف مامان خودتو و مامان طاها جونو ببوس.


مرسی گلم
زهرا از نی نی وبلاگ213
22 اردیبهشت 91 18:03
پسرکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"
مامانی آدرین
22 اردیبهشت 91 18:46
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفريده شد لبخند زيباى خداوند روزت مبارك!
مامانی طهورا
22 اردیبهشت 91 19:39
عزیزم تو هم انشاله یه روزی مامان میشی یه مامان مهربرون
روزت مبارک مامان آینده


مرسی عزیزم
مامان آروین
22 اردیبهشت 91 19:52
سلام
روزمون مبارک راستی کادوی مامانت یادت نره


سلام روز شما هم مبارک نه یادم نمیره
مامانی طهورا
23 اردیبهشت 91 0:55
آدمها ... : ... وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند ولی پول ندارند . ... وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ، ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند. ... وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ، ولی مادر ندارند !
هم نفس
15 تیر 91 17:36
سلام عزیزم وب بسیارقشنگی داری خوشحال میشم به منم سربدنی اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن تادرودی دیگربدرود