طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

جشن تولد یکسالگی عشقم

1391/2/16 23:19
نویسنده : محدثه جون
3,266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم خوبید امشب شب تولد عشقم بود الان که این پست رو مینویسم تازه از تولدت اومدم خواستم اولین نفری باشم تولدتو بهت تبریک بگم شب خیلی خوبی بود زود گذشت البته شما نصف شبو خواب بودی عزیز دلم واقعا باورم نمیشه که سال باهم بودیم خیلی زود گذشت هر روز کارهای جدید یاد میگیری و شیرین تر میشی شلوار کت وشلوارتم نزاشتی پات کنیم با شلوارک راحت تر بودی مامانتم یه شلوارک شیش جیب پات کرد تو تولدت همش دوست داشتی بری وست برقصی اما تعادل خودتو از دست میدادی میافتادی من بقلت کردم رقصوندمت تو هم ذوق میکردی تا سمت بادکنکا میبردمت میپریدی و چندین بار بادکنکا رو کندی اما خیلی بهت خوش گذشت نفسم اینم عکسای تولدت

ایشالله ساله بشی زندگی من

 

 

 گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

نفسم تولدت مبارک

شکلک های محدثهبقیه ی عکسای طاها جیگر در ادامه ی مطلبشکلک های محدثه

 

 نـفـس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالـم پیر دگرباره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمـن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

آغاز بودنت مبارک 

 

نفسم تولدت مبارک

ای که ترنم محبت را در قلبت احساس کردم تولد مبارک

زندگی من تولدت مبارک

گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد.

عمرم تولدت مبارک

روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

کیک تولد عشقم

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

کیک تولد عشقم

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

اینم کادوی عمه جون واسه تولد طاها هستش

کادوی تولد عمه

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

کادوی تولد عمه جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان فاطمه گلی
15 اردیبهشت 91 12:04
صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست. لمس ِبودنت مبارک امیرطاهای عزیزم تولد یک سالگیت مبارک محثه جونم ممنون امیرطاهای نازوببوس
مامان فاطمه گلی
15 اردیبهشت 91 12:04
صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست. لمس ِبودنت مبارک امیرطاهای عزیزم تولد یک سالگیت مبارک محدثه جونم ممنون امیرطاهای نازوببوس
مامان آروین
15 اردیبهشت 91 13:04
سلام
تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله بشی امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون وتنت سالم باشی
کادوهاتم مبارک باشه


طاها:سلام مرسی خاله جونم
مامانی طهورا
15 اردیبهشت 91 16:06
تولد تولد تولدت مبارک ایشاله صد ساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی

راستی محدثه جون مامان طاها وبلاگشو دیده پس چرا نظر نمیده بگو بیاد اونم نظر بذاره بعدا برای طاها یادگاری میشه

مرسی عزیزم اره مامانش دیده باشه حتما بهش میگم
مامان حنا
15 اردیبهشت 91 23:19
سلام عزیزم
خوبی؟؟
تولد طاها جون رو تبریک میگم ایشالله که 120 ساله بشه و زیر سایه پدرو مادر گلش خوب و خوش با تن سالم زندگی کنه
طاها جون تولدت میارررررررررررررکککک
ببخش عزیزم دست خالی اومدم ولی با همراه خودم این گلهای قشنگ رو برای تولد طاها جون آووردم

سلا خوبم مرسی شما ططف دارید
مامان فاطمه گلی
16 اردیبهشت 91 14:46
مرسی محدثه جون عشق گلتوببوس هزارتابوسه @}
مامان فاطمه گلی
16 اردیبهشت 91 15:13
سلام محدثه خانم این آهنگهایی که تو وبلاگ دارید چه طور میشه دانلودشون کرد
مرسی گلم


سلام عزیزم تو گوگل سرچ کنید دانلود اهنگ بازم دلم گرفته از علی عبدالمالکی
مامان فاطمه گلی
16 اردیبهشت 91 19:01
مرسی محدثه جون بازم ممنون
مامان ساقی و محمد
17 اردیبهشت 91 14:46
طاها جون تولدت مبارک.
ilijoon
17 اردیبهشت 91 19:01
تولدت مبارك عزيزم چه كادوي خوشگلي گرفتي ؟؟؟
ilijoon
17 اردیبهشت 91 19:02
محدثه جون اگر ممكنه آدرس وب شكلك هاتو برام بذار چون قبلا از وب طاها جون ميرفتم ولي الان نميتونم برم


بیا عزیزم 12345.niniweblog.com
محدثه
17 اردیبهشت 91 19:23
عزیزم عاشقتم دیونتم تو زندگی منی نبودتو نبود منه ایشاله 12000000000 بشی قربونت برم بدون تو خون تو رگهام جریان نداره دخترعمه با وجودت زنده میشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عاشقتمXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX





دخمل عمه ی خوشگلم منم دوستت دارم
متین مامی ایلیا
20 اردیبهشت 91 13:03
تولدت مبااااااااااااااااااااااارک عزیزم ایشالا سالیام سال این روز قشنگ و همراه خانواده گلت جشن بگیری قنده عسلم
متین مامی ایلیا
20 اردیبهشت 91 15:31
برو خصوصی عزیزم
شیوا
21 اردیبهشت 91 11:04
تولدش مبارک محدثه منو میشناسی من شیوام happy birthday
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
25 اردیبهشت 91 10:58
هزاران هزار تبريك و شادباش به خاطر تولد گل پسر ناز و دوست داشتني. ببخشيد بازم دير اومدم


مرسی خاله جون
شاعرخسته
28 آذر 92 0:03
سلاممممممممممممممممم خوبین ممنون میشم به وبلاگ منم سربزنید شبت خوش این گلا رو تقدیم میکنم به طاها ی عزیز خئا حفظش کنه از ته دل میگم خیلی دوست داشتنی موفق باشی پیروز به به عجب پسر نازی