طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

10ماهگیت مبارک گلم

1390/12/17 22:21
نویسنده : محدثه جون
604 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیزم شما الان ده ماهو دوروزتونه  اما چون دخترعمه وقت نداشت الان تونست آپ کنه 10 ماهه که وجود نازنینتو حس میکنم و دوست دارم زودتر بزرگ بشی بتونی حرف بزنی البته نی نی هایی رو دوست دارم که دست و پا شکسته حرف میزنن وای خداکنه توهم اون طوری باشه راستی فردا تولد دخترعمه(خواهرمه) 10 ماهگی شما و تولد خواهر عزیزمو تبریک میگم ایشالله 120 سالگیتونو ببینم دوست دارم بوس

پس کیک تولد کو؟

 taart14.gif

مجلس که بدون رقص نمیشه؟

 

  happybirthda8.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

من
17 اسفند 90 23:36
مبارکها باشه عزیزم انشااله تولد یکسالگیت


مرسی ممنون
مامان حنا
18 اسفند 90 5:54
سلام عزیزم
تولد 10 ماهگی امیرطاها جون هم مبارک باشه ایشالله تولد 120 سالگیش باشه
تولد خواهر عزیزتم تبریک میگم
ایشالله هر دوتاییتون سالیان سال زیر سایه پدرو مادرمهربونتون به سلامتی و خوشی زندگی کنید
این گل و بوسه هدیه تولد من به امیرطاها جون و خواهر گلت و به خود نازنینت


مرسی گلم شما لطف دارید بوس
مامانی طهورا
18 اسفند 90 8:24
دختر عمه مهربون درد نکنه ایشاالله تولد خودت محدثه جون


مرسی خانومی ایشالله یه ماه دیگه
ilijoon
18 اسفند 90 9:19
تولد تولد تولدت مبارك ان شاالله هر تو تا تون صد و بيست ساله بشيد دوستتون دارم خيلي زياد

مرسی عزیزم
مامان ایلیا
18 اسفند 90 14:34
سلام عزیزم وبلاگت خیلی خوشگل شده دستت درد نکنه فقط تو رو خدا اون عکس گل رو که اعدامش کردن بردار یه چیزه شادی بزار please بوس واسه امیر طاهای خوشگل و مبارکه


مرسی عزیزم عوضش کردم
خاله هدي ياسمين زهرا
19 اسفند 90 23:05
مباركه و مباركه! براي طاهاي نازم
خاله ی امیرعلی
25 اسفند 90 0:32
سلام
عزیزم ده ماهگیت مبارک فدات بشم
محدثه جونم تولد خواهرجونی هم مبارک
بزن کف قشنگه رو برای اون خانوم رقاص


مرسی خاله ی عزیزم
moon
27 اسفند 90 11:19
خيلي آدم بي شعوري هستي اين چه عكسي هست كه داره مي رقصه يعني اونقدر نفهمي كه نميدوني اينا بدن .


اولا بیشعور خودتی اگه وجودشو داشتی آدرس وبتو میزاشتی بعدشم این بد نیست این بده که ادم عقده ای مثل تو میشینه پشت کامپیوتر برای مردم مذاحمت ایجاد میکنه خوب تقصیری یم نداری شعور خانوادگیت اینه مگه نمیگن هرکی بی تربیته پدرمادرش یادش دادن این مثال شامل تو وآدمایی مثل تو میشه حتما تو زندگیت اینقدر مشکل داری که از این راه خودتو شاد میکنی