طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

اولین چهارشنبه سوری طاها جونم

1390/12/23 13:51
نویسنده : محدثه جون
572 بازدید
اشتراک گذاری

 
 شکلک های محدثه چه حس خوبی با تو بودن در این لحظات آتشین شکلک های محدثه

خرگوش خودمی 

 شکلک های محدثهمواظب باش چهار شنبه سوری برق چشمات رو با آتیش اشتباه نگیرن . . .

سرآشپز دلم

 شکلک های محدثهسرخی تو از من ، زردی من از تو
  جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک شکلک های محدثه

خوشمل خودمی 

شکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثهشکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

متین مامی ایلیا
22 اسفند 90 22:25
سلام عزیزم چهارشنبه سوریت مبارک گلم وهمینطور پیشاپیش عیدت مبارک باشه
طاها گلی ماشالا چه بزرگ شده ببوسش


مرسی گلم چهارشنبه سوری شما هم مبارک همچینین عیدتون مرسی شما لطف دارید
مامان آرشیدا کوچولو
22 اسفند 90 23:49
چرررررررررررا عکس نی نی تونو برام نمیفرستی؟ منتظرم ها


چشم حتما
مامان حنا
23 اسفند 90 4:25
سلام عزیزم
ماشالله امیرطاها جون داره برای خودش مردی میشه خدا حفظش کنه
چهارشنبه سوریتون مبارک و همینطور سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم عزیزای من

مرسی گلم همچنین
خاله زهره
23 اسفند 90 11:35
سلام چهارشنبه سوریت مبارک پیش پیش عیدتم مبارک ایشالله که طاها جونم زیر سایه پدر مادرش بزرگ بشه این وبتم لینک کردم با اجازت


مرسی چهارشنبه سوری شما هم مبارک منم با افتخار لینکتون کردم
مامانی درسا
24 اسفند 90 1:03
امیر حان ماشاالله خیلی ماه شدی عزیزم . اولین جهارشنبه سوریت مبارک
متین مامی ایلیا
24 اسفند 90 15:51
از نوروز می آموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم

شاید امید تنها دارایی اش باشد.

پیشا پیش نوروزتان مبارک باد . . .


نوروز شما هم پیشاپیش مبارک
خاله ی امیرعلی
25 اسفند 90 0:30
سلام محدثه جونم
وااااای چه ناناز خوشملی چهارشنبه سوریت مبارک بده باشه جیگرم ببخش که دیر تبریک گفتم
پیشاپیش عیدتم مبارک عزیزم

مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
مامان آروین
25 اسفند 90 3:40
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو پیشاپیش مبارک********


مرس عید شما هم مبارک
مامان حنا
26 اسفند 90 3:16
سلام عزیزم
چهارشنبه سوریتون مبارک
سال نو هم پیشاپیش مبارک
عکسای پسمل نازمون هم که دیگه نگو جیگریه عزیز خاله
1000 تا برای محدثه مهربونم 1000 تا برای امیرطاها جون


مرسی خاله جونم بوسسسسسسسس سال نو شما هم مبارک
ilijoon
26 اسفند 90 20:21
مامان آروین
26 اسفند 90 21:19
سلام محدثه جان آروین یه خاطرخواه پیدا کرده اسمش عاطفه هست کلی براش نظر میزاره ولی هر چی میگم آدرس وبتو بزار خبری نمیشه کسی با این اسم برات کامنت میزاره بیا تو وبش و کامنتاشو بخون


آروین یه خواطرخواه داره اونم منم
عارفه
27 اسفند 90 21:45
لینکت کردم


منم با افتخار لینکتون کردم
مامان محمد گوگولي
28 اسفند 90 19:01
از لطفت ممنونم عزيزم هميشه رنگين كموني باشي
سال نو مبارك


سال نو شما هم مبارک