طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

میوه ی دلم

1391/3/5 12:56
نویسنده : محدثه جون
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

          حال من خوب است اما با تو بهتر میشوم / آخ تا می بینمت یک جور دیگر میشوم / در لباس سورمه ای از من بیشتر دل میبری / آسمان وقتی که می پوشی کبوتر میشوم / میل ، میل توست ولی باور بکن / بی تو در هجوم بادها پرپر میشوم .
 
                                                                                                      بقیه ی عکسا در ادامه ی مطلب  

                                                                                                                        الحق که نارگیل خودمممممممممممممممی  شکلکهای جالب آروین                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حنا
24 دی 90 23:20
سلام محدثه جون دختر پس تو کجا بودی یه چند وقتی آپ نمی کردی ولی خوشحالم که با یه پست جدید می بینمت امیر طاها جون خیلی ناز شده جیگریه پسمل ناز
خیلی دوستتتتتتتتتت دارم گلم


مرسی خاله جون شما لطف داری د منم دوستتون دارم
مامانی حسنا جون
25 دی 90 17:54
سلام خوبین چقدر جالبه خاله جون
ناناز خاله رو از طرف من ببوسش
حسنا جونی منتظرتونه
خوشحال میشیم به ما سر بزنید


مرسییییییییییییی امدم
مامان ایلیا
26 دی 90 11:54
سلام خوشگلم خسته نباشی دختر عمه مهربون ایشالا یه روز بزرگ شی بچه دار شی واسه نی نی گلت وبلاگ درست کنی عزیزم عکس وبلاگت رو عوض کن و یه عکس شاد تر بذار ادم دلش میگیره


سلام خاله جون مرسسسسسی ببخشید شما منظورتون آهنگ وبم؟


خاله جون عوض کردم
خاله ی امیرعلی
26 دی 90 19:00
سلام
ای جااااااااااااااااااااااااااانم این میوه های خوش اب و رنگ چقدر خوشمزن
تو سیب سرخ شیرین منی
که بر سرشاخه ای بلند ایستاده ای
و دستانم به تو نمی رسد...
و اینک امیدم به باد است
که با مهربانی
تورا به دامنم بیندازد...


مرسسسسسسسسسسسی عزیزم
مامان ایلیا
26 دی 90 23:07
عسلم منظورم عکسی که زیر معرفی سایت گذاشتی بود گل رز اهنگ وبلاگتم قشنگ شده مرسی[hr

چشم خاله جون عوضش میکنم



مامان محمد
30 دی 90 17:22
مرسي عزيزم از لطفت حالا حالاها مونده كه آشي بپزه برام كه يه وجب روغن روش باشه وبلاگ شما هم خيلي قشنگه آفرين
محدثه
1 بهمن 90 17:29
طاها جونم تا دنیا دنیاست دوستت دارم
خاله ی امیرعلی
2 بهمن 90 17:18
سلام گلکم خوبی؟چه خبر درسا چطورن؟
طاها جون خوشمزه چطوره خوفه؟
بوووووووووووووووووووس


سلام خاله جونم درسا که منتظر کارنامه ها ایم طاها جونمم خوبه