طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

عکسای جدید عشقم

1391/4/11 12:59
نویسنده : محدثه جون
1,461 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام عسلم ببخشید امروز کاردارم نمیتونم از حرفا و کارهای جدیدی که یاد گرفتی توضیح بدم ولی قول میدم حتما تو پست های بدی حسابی توضیح بدم  

عشق دخمل عمه محدثه

 عزیزم اینجا ما یه کلمه به شما گفتیم نانای نای شما دیگه شروع کردی به رقصیدن ول کنم نبودی البته همیشه همینطوری هستی  

عشقم تویی همه کسم

 رقاص خودمی تو

ای جونم عمرم نفسم

این جاهم برات تل زدیم به موهات شما هم خجالت میکشیدی و میخواستی درش بیاری

قربونت برم خجالتی من !!!!

فدات شم قند عسلم

ای جانم

این عکسم مربوط به چند هفته پیشه که تو خواب ناز بودی منم ازت انداختم قربون اون چشمای خستت برم

فدای اون چشمای خستت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 12:58
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
آیلار
10 تیر 91 19:27
وای خداجونم الهی بخورمت ببین چه نازه مثل هم مثل همیشه خوشگل شدی من برم مامانم و صدا کنم تا بیاد عکس طاها جونو ببینه محدثه جون خوبی ببخشید سلام هم نکردم اونقدر ذوق زده شدم احوال پرسی یادم رفت بازم دوستتون دارم



سلام گلم خوبی دلم واست تنگ شده بود مرسی گلم سلام ماروهم به مامان گلت برسون

ایلار جون چند روزه نیستی دلم واست مچاله شده پس کجایی خیلی دوستت دارم

بابای ملیسا
10 تیر 91 21:11
با سلام . وبلاگ ملیسا جوون با کلی عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال می شم سری به ما بزنید و با یک نظر ما رو مورد لطف خودتون قرار بدید . منتظر نظرهای قشنگ شما هستیم .
مامانی نازلی طهورا
10 تیر 91 23:39
محدثه جونم خوبی؟
مرسی که بیادمونی


سلام گلم خوبم مرسی خواهش میکنم
مامان آراد(خاطره)
11 تیر 91 13:38
وای چه گل پسری ....
دست دختر عمه ات درد نکنه...
میبوسمتون...
پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم با هم دوست باشیم...
دوست داشتین لینکمون کنین...



مرسی عزیزم
نی نی کارت
11 تیر 91 17:21
با سلام خدمت دوست عزیز......... خواستم به شما اطلاع دهم که وبلاگ نی نی کارت باموضوع کارت پستال ویژه عاشقانه و میلاد حضرت علی اکبر و زهرا و نوروز آپه.....خوشحال میشم که از وبلاگم دیدن کنید و نظراتتون برای من خالی از لطف نیست............... با تشکر مدیر سایت نی نی کارت ........
نگین
14 تیر 91 12:36
سلام سلام سلام وبلاگ تپلی های 2 هم ساخته شد! آدرس تپلی های 1: www.3princess.blogfa.com آدرس تپلی های 2: www.farnaz79.blogfa.com
ilijoon
31 تیر 91 11:31
براي طه گلم
غزل
25 شهریور 91 18:36
ای جوووووووووونم طاهای عزیزم جیگملی نانازم ماه من طاهای گل خدا حفظت کنه طاها همیشه بخندی طاهای خاله غزل