طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

❤❤به عشقه عشقم امیرطاها ❤❤

بقیه ی عکسای طاها جون که قول داده بودم!!!!

1392/7/24 15:26
نویسنده : محدثه جون
1,753 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون یه دونه دندونت برم من

قربون اون یه دونه دندونت برم من

قربون اون یه دونه دندونت برم من

عزیزم

وقتی میخوای کسی رو دعوا کنی دستاتو مشت میکنی و سرش داد و بیداد میکنی حالا اگه کسی به عمه جونت چیزی بگه بدتر میکنی بعضی وقتی که طرفو میزنی قربونت برم که اینقدر عمه جونتو دوست داری

 

 

 

وای وای ترسیدم

 

 

جیگرتو

عشقم

عمرم

اینجا داشتی عکس خودتو تو کامپیوتر میدیدی و به من یه چیزایی میگفتی من ه نفهمیدم چی میگفتی

 

 

زندگیم

اینجا هم داری موه های عروسک بدبخت رو میکنی که ازت گرفتمش

 عمرم

زندگی

 

پسندها (2)

نظرات (9)

مامانی طهورا
9 اردیبهشت 91 17:42
سلام محدثه جونم رسیدن بخیر همیشه به سفر و خوشی چه عکسای قشنگی گذاشتی دلم هوای شمال کرد


سلام عزیزم مرسی ایشالله قسمت بشه شما هم برید شمال
مامان حنا
9 اردیبهشت 91 18:52
سلام محدثه جون رسیدن به خیر
وای چه عکسای خوشملی هم انداختی امیرطاها جون ما هم خیلی دوستت داریم عزیزم هم تورو هم دختر عمه گلتو امیدوارم که مسافرت بهتون خوش گذشته باشه
عکس اون آبشار هم که محشره ممنون محدثه جون


سلام خاله جونم مرسی شما لطف داریدما هم شما و حنا جونو دوست داریم
ilijoon
10 اردیبهشت 91 0:41
رسيدن به خير عزيزم چه عكس هاي خوشگلي از جيگري گذاشتي حق داري عاشقشيييييي فداي گل پسري بشم كه انقده نازه


مرسی خاله جونم خدانکنه
مبین فرفری
10 اردیبهشت 91 16:21
سلام عزیزم همیشه به گردش
ilijoon
10 اردیبهشت 91 16:38
مامان آروین
10 اردیبهشت 91 19:34
سلام
عکسای قشنگی انداختی معلومه حسابی خوش گذشته همیشه به سفر و خوشی


مرسی خاله جونم
مامان ساقی و محمد
10 اردیبهشت 91 19:59
سلام عزیزم.عکسای قشنگی بودن.لینکتون کردم.


سلام منم با افتخار لینکیدمتون
خاله ي اميرعلي
10 اردیبهشت 91 22:37
سلام
اي جوووووونم چه عكسهاي قشنگي خاله جون اون جوري اخمو نشو اصلن اخمت به چهرت ننمياد هميشه بخند گلم
محدثه جونم هميشه به مسافرت عزيزم
چه عكسهاي قشنگي من عاشق دريا و جنگلم دلم با ديدنشون وا شد


سلام اره اصلا اخم بهش نمیاد شما لطف دارید مرسی منم عاشق ریا و جنگلم
زهرا از نی نی وبلاگ213
11 اردیبهشت 91 14:56
طاهای قند عسل چقده تو نازی